Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Selektivna priroda "ženskih kvota” - zašto ne i 30% vodoinstalaterki i đubretarki?

Komentari (66) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 08 mart 2014 12:01
Branko Podkrajac.
Potpuno korektno i ispravno.Zene su rusile carstva i bile uzrocnici ratova, dakle ocigledno u mnogim slucajevima imaju veliku moc iza kulisa.Pametno i lukavo igraju jer im je to dala priroda.Selektivno ih ubacivati na pozicije koje su povezane sa vlascu i moci su potpuno neprihvatljive i prozirne.U ova teska vremena gde se svi otimaju za vlast vise niko ne govori o ljubavi i vremenu koje se treba podeliti sa decom a tu je prirodna selekcija ipak odabrala majku kao nosioca u lancu opstanka coveka.Sve krece naopacke kad se pocne izokretati kolo prirode, zato netreba zaboraviti onu narodnu:
PILICI UVEK IDU ZA KVOCKOM NIKAD ZA PETLOM.
Zato tako i treba da ostane.
Preporuke:
83
15
2 subota, 08 mart 2014 12:02
feminizacija društva
dakle, osnovni prolemi društva budućnosti su - masoni, feminizacija društva ("genocid" protiv muškaraca), pesticidi (hemikalije),...
Preporuke:
66
8
3 subota, 08 mart 2014 12:35
milko
u skandinavskim zemljama nedavno su izvrsena istrazivanja vise instituta za "rodnu jednakost", izmedju ostalog, i na temu: zasto muskarci retko biraju zanimanja kao sto su, na primer, medicinski brat, a zene gradjevinu, iako je u tim drustvima takva vrsta opcija, zbog vece rodne ravnopravnosti, zaista omogucena; na kraju dosli su i do beba koje su do mesec dana stare; ispostavilo se da je bioloski urodjeno da decaci uglavnom teze da se bave orudjima, a devojcice zivim stvorenjima; svi instituti su prestali da budu finansirani i zatvoreni su;
Preporuke:
82
10
4 subota, 08 mart 2014 13:01
Velja
Sistem kvota je tekovina "evropskih vrednosti" i kao takvu je treba negovati i dosledno primenjivati podjednako na invalide, Cigane, ali i osudjenike na izdrzavanju zatvorskih sankcija. U protivnom, bilo bi to puko licemerje i borba za vlast muskobanja.
Preporuke:
40
7
5 subota, 08 mart 2014 15:27
Bob
Uups, moram da se ispravim. ...da dostignu svoje idealke, i potom, "Živele"!
(Nisam još navikao na rodnu ravnopravnost. Kuku meni kad na red dođe i transrodna pavnopravnost!)
Preporuke:
20
6
6 subota, 08 mart 2014 15:52
Sve na ravne časti
A rodna ravnopravnost u rudnicima i livnicama?
Preporuke:
37
9
7 subota, 08 mart 2014 16:00
Shadow
Odličan tekst, ali kome pričati? Šta može da oseća prosečan muškarac kada mu "visoka" predstavnica Ketrin Ešton kroji politiku, osim velike frustracije, koja u krajnjoj liniji dovodi do sistemske bolesti. Naravno, nećemo oboleti zbog sirote gospođe Ešton, ali je masa takvih "sirotih" na ključnim pozicijama, pri čemu su one samo eksponenti politike stvarnih moćnika koji suknje možda samo nose u krevetu
Preporuke:
35
9
8 subota, 08 mart 2014 16:15
Drinko Končarević
Izreka "besposlen pop i jariće krsti" za divno čudo, starija je i od religije. Neverovatno ali je tako. Podmeću nam priču o "rodnoj ravnopravnosti" samo da bi stavili u stranu osnovno: realizacija prava na rad savkog radno sposobnog stanovnika. Zaposlite ljude pa će mo lako za ravnopravnost. Inače, ravnopravnost je sredstvo za manipulaciju. U Vojvodini važniji su političari koji će pričati o ravnopravnosti od zdrave pijaće vode. Zdrave pijaće vode nema jer imaju političare a oni nisu pitki. Dalje, zašto se gura žene u politiku? Čista matematika. Tajkuni u Skupštini su manjina. Kako da dobiju većinu? Prosto i jednostavno. Dovedu žene i one odrade posao za njih. Pogledajmo ponašanja žena koje se bave politikom. Za sve su nadležne a Predsednik stranke je zakon. Ako je žena Predsednik stranke, ta stranka se povinuje muškarcu iz druge srodne stranke koju Predsednica odabere. Kada bi upotrebio jednu žensku imenicu kojom se takve žene definišu, moderator bi odbacio tekst jer ja lajem...
Preporuke:
42
8
9 subota, 08 mart 2014 16:40
Drinko Končarević
Naši "stručnjaci za rodnu ravnopravnost" su ljudi koji ne vide ni prst pred nosom. Traže, bore se, za rodnu ravnopravnost u srpskom jeziku. Slepci. Ne vređam. Ja se pitam da li mi imamo srpski jezik ili šta se podrazumeva pod srpskim jezikom? Danas, omladina govori srpsko-engleskim jezikom sa primesama drugih jezika. Kako ostvariti rodnu ravnopravnost ako u srpskom jeziku imamo imenice muškog roda iz stranih jezika, koje su sve prisutniji u srpskom jeziku? Valjda prvo treba srpski jezik očistiti od stranih reči, pa tek onda pristupiti razmatranju pitanja "rodne ravnopravnosti". Jezik je živa materija i ima svoje zakone. Ovo sa rodnom ravnopravnošuću je jedno silovanje jezika i ljudi. Pa imamo mi važnije stvari. Evo. npr, izbori koji su forma ali su nekom potrebni da bi dotukao birače... Dotučenom biraču, šta će rodna ravnopravnost? Da mu posluži kao melem za ranu?
Preporuke:
36
1
10 subota, 08 mart 2014 17:45
Radgost
Robovlasnici(a da se ne dosetimo onda im se kaže tajkuni) i vlast kao afrodizijak.
Neki car je imao 300 žena i 700 konkubina.Kaže Knjiga.
(samo on je znao suptilnu razliku između žene i konkubine)
Kad je obavešten da je jedan drugi car u zemlji na severu,hiljadama godina kasnije za ženu uzeo samo jednu ženku od ponuđenih 1600,jednostavno je pobesneo.Jer,znao je da jedan muž i jedna žena mogu da zauzmu i zadrže više zemlje i vode od bilo koje vojske.
I počelo je otrcavanje tog cara jednoženca da je zaostao,zatucan i neprijatelj zakonima o svetskom poretku.Protiv opštepoznate činjenice da demoni borave na severu, jednoženac je izgubio.Dovoljno da bude oglašen i za tiranina jedne žene a njegove zemlje napadnute sa Zapada i Juga.
Mnoge ženke zapravo bezglavo,bezumno hrle da uživaju blagodeti života po haremima,da ispune "žensku kvotu".A kad im istekne rok upotrebe,šta biva?
Preporuke:
22
5
11 subota, 08 mart 2014 17:50
cvrca
Takav sistem je podloga za preraspodelu privilegija, ništa više.
Pravi sistem je onaj u kojem je sve dostupno svima koji su za to kvalifikovani, a ravnopravnost i pravednost se obezbeđuju nezavisnim sistemom za žalbe i nametanje pravde.
Preporuke:
17
3
12 subota, 08 mart 2014 18:06
Deprogramer
Sistem već odavno vodi rat protiv muškosti, podjednako koristeći hemijska i psihološka sredstva. Najviše mu smeta pravi individualni muškarac koji ne želi uvek da pravi kompromise. Sistemu više odgovara ženski princip prilagođavanja i preživljavanja po svaku cenu. Najsmešnije su razne studije koje "dokazuju" da su žene pametnije od muškaraca samo zbog njihovih viših ocena u školovanju. To zapravo dokazuje nešto potpuno suprotno, da su žene podložnije oblikovanju od strane sistema. Što se tiče one poduže liste političara (sa par izuzetaka), nisu to nikakvi alfa mužjaci to su obične hijene.
Preporuke:
31
8
13 subota, 08 mart 2014 18:11
k-pax
"In summa: uvođenje „ženskih kvota” je krajnje selektivno i licemerno: uvode se u privilegovanim i lukrativnim zanimanjima, ali ne i u onima koja zahtevaju napor i rizik."

Nije licemerno, nego je problem upravo u tome sto se zene teze probiju do "privilegovanih i lukrativnih" zanimanja. A cak i kad im to podje za rukom, placene su manje nego njihove muske kolege. Autor se ne zali sto medju kuvaricama, spremacicama, sobaricama i na drugim slabo placenim poslovima ima premalo muskaraca.

Ovo je, izgleda, vec postala neka vrsta tradicije - da za 8. mart na NSPM citamo neke autore koji bi zenama da tutnu varjace u ruke i vrate ih "gde im je mesto". Povremeno, da se odmore od kuvanja, zene mogu da bace pogled na pisanija u nasim politickim magazinima, ali vise od toga - ne. "Etoloski" receno, one jednostavno nisu dovoljno visoke za to!
Preporuke:
15
43
14 subota, 08 mart 2014 18:15
Slobodan SLOBODAN
Svaka čas na realnim činjenicam Vladislave.
Imaš moje 10+ i podršku.
Preporuke:
18
12
15 subota, 08 mart 2014 18:47
micky
Dokon pop i goveda krsti. Sta ces.
Preporuke:
6
5
16 subota, 08 mart 2014 19:16
drJela Bisic
Cak i ja ponekad ostanem bez reci(komentara). Ipak, moram da vam ispricam ideju moje cerke, tada sestogodisnje devojcice(zarobljene u ludnici islamskog sveta)Ona je predlagala da postoje dva doma parlamenta, jedan muski i jedan zenski,i da samo oba zajedno mogu da proglase zakon. U jednom komentaru pre nekoliko merseci, predlagala sam da biramo kao plemena u Africi: najjaceg. Da imamo neki teg ili kamen, pa kandidati da ga dizu u vis. Ko digne kamen-vlada. Mozemo i to da uradimo. (Kad su vec muskarci visi i jaci)(Uopste se ne pominje pamet-valjda ona nije ni potebna za vladanje)
Preporuke:
16
30
17 subota, 08 mart 2014 19:19
Miloš
Sjajan komentar k-pax. Niko se ne žali što među čistačicama i spremačicama gotovo da nema muškaraca. I u školama, kada se prave odeljenja, gleda se da budu izmešana, da bude približno jednak broj dečaka i devojčica. To je prirodno. A ovaj autorov nazovi argument o visini je stvarno čudan, blago rečeno. Kakve veze ima visina sa politikom? Koliki je Putin, pa je ipak podigao Rusiju na noge. A da ne govorim o onom zalizanom sa brčićima.
Preporuke:
23
16
18 subota, 08 mart 2014 19:20
Teoreticar zavere i blagi paranoik
zašto ne i 30% vodoinstalaterki i đubretarki?


Zasto ne i ravnopravnost u otezanim uslovima buke, meprijatnih mirisa, temperature, prljavstine ..... ???

Pa nase ce zene k'o iz topa dati cuveni odgovor - to je muski posao. Ako muskarac kaze za neki posao da je zenski, k'o iz toma ce dobiti kvalifikaciju da je sovisnisticka svinja.
Zbog urodjene snage i konstitucije muskarcu je daleko lakse da obavlja posao vezen sa penjanjem na banderu i slicne konstrukcije, a kako je uglavnom slabo placen, a mogu se i nokti polomiti, zene se tu ne trpaju previse.
Medjutim u poslovima gde se dele veliki komadi kolaca tu je rodna ravnopravnost veoma istaknuta.

Cudno li je, ili ne?
Preporuke:
35
9
19 subota, 08 mart 2014 19:22
muženac
A gde je udeo u vlasti za polno neopredeljene, koji se ne osećaj ni muško ni žensko? Diskriminacija, pa to ti je!
Preporuke:
26
2
20 subota, 08 mart 2014 20:42
Selektivna priroda srbijanske muškosti
Vi ovim prenaglašenim stavovima opravdavate ono što oni rade, u Juri su naterane žene da rade sa namerno otrovnim kablovima koji imaju otrov za pacove vrlo koncentrovan, većina žena koje tamo rade za dvadeset hiljada se otruje posle nekoliko meseci, toliko da mora da ode na odmor, onda je otpuste a doktori se prave blesavi da ne znaju šta im je, i toliko se otruju da se teško ikada izleče, ima mnogo svedoka i da ciganke ubacuju nešto u vodu dok su na pauzi, a svaka radnica po propisu iz svoje flaše pije vodu. Kada ovako ubiju ili otruju Srbsku ženu, zaposle novu u taj koncentracioni logor i uzmu onih 7000 evra ponovo. Pitam ja vas gde vam je nagon da zaštitite žene, svoj narod, pravdu. To je osnovna odlika muževa, i muževnosti, a ukoliko vas za sve ovo nije briga onda vam za to ovaj tekst služi. Gde je činjenica da se žene otpuštaju kad zatrudne. I to li vas ne zanima. Zato što su takvi, zato muškarci i dopuštaju i teraju one žene da se truju u Juri i drugde. Sramota bre, Srbi li ste vi
Preporuke:
26
4
21 subota, 08 mart 2014 20:47
Ibrahimović
Rotšildovci su se već izborili za dominaciju žena u skandinavskim zemljama i taj proces se polako primiće ka jugu. Kakvu korist oni imaju od toga? Pa upravo su te zemlje najpodložnije direktivama i diktatu anglosaksonsko cionističkih lobija. Uparavo u tim zemljama LGBT zajednica ne samo što je ravnopravno nego ima apsolutnu dominaciju, i zato je sve češća pojava da se ministri javljaju u javnosti deklarišući se kao homoseksualci.
Ali ima u svemu tome jedna dobra stvar, njiovi pedersko-lezbi brakovi ne obezbjeđuju potomstvo i te zajednice su u doglednoj budućnosti osuđene na nestanak.
Preporuke:
20
11
22 subota, 08 mart 2014 20:49
Super Stupid
Rika ranjenog srpskog mužjaka! Besmislen tekst koji se ne zasniva ni na čemu i kojim NSPM bespotrebno narušava kredibilitet.
Preporuke:
18
39
23 subota, 08 mart 2014 21:03
drJela Bisic
Za super stupid: varate se, ja ovo posmatram kao humoristicko stivo. I kao poklon NSPM zenama za 8.mart(a Dverjanima sa pred izbore.Taman da rasteraju barem polovinu od potencijalnog birackog tela)
Preporuke:
15
28
24 subota, 08 mart 2014 21:57
Nada
Besmisao borbe raznih feminističkih grupa odavno je potvrdila stvarnost. Gospođice/gospođe feministkinje od te ideologije najviše su. Mnoge od njih stvorile su sigurnu radnu, dodatnu i/ili unosnu političku karijeru. Upravo takvoj "eliti"
žena odgovaraju kvote i "rodna" obojenost svakog pitanja. Starno su besmoilile borbu za ženska prava, jer su ih namerno "oprale" od klasne dimenzije. Najbolje su u tom prošle one koje su u političkim institucijama, službama i strankama. One samo retorički brane prava žena, a stvarno ih nije nikakva briga za radnice iz nižih klasa i slojeva. Na taj način one su pomoćni stubovi antiradničkog okreta, koji ne dovodi eu pitanje i sumnju klasnu eksploataciju žena i zaposlenih najamnika uopšte. Ovakva reakcija autora teksta na njihove zahteve o "kvotama" uopšte se ne zasniva niti na teorijskoj, istorijskoj i empirijskoj utemeljenosti argumenata protiv feministkinja. Najmanje koristi od toga imaju (ne)zaposlene i ostale žene Srbije.
Preporuke:
14
3
25 subota, 08 mart 2014 22:20
Vladislav Đorđević
"Meritokratija" predstavlja princip da svako dobija onoliko nagrada i počasti koliko to svojim radom i zalaganjem zaslužuje. Taj princip se grubo krši uvođenjem "ženskih kvota". Prilikom sastavljanja lista za republičke poslanike praktično sve stranke su u poziciji da na viša mesta postavljaju žene koje svojim radom i zalaganjem to ne zaslužuju, odnosno da na niže pozicije postavljaju muškarce koji svojim radom i zalaganjem zaslužuju viša mesta. Izraženo drastičnije: na liste se stavljaju žene koje to ne zaslužuju, a ne stavljaju se muškarci koji to zaslužuju. Voleo bih kada bi se "meritokratski" princip - princip nagrade po zasluzi - sprovodio u politici, kao i u svim drugim segmentima javnog i privatnog života, a ne da princip nagrade bude "rod". Svakome po zasluzi, a ne po "rodu"! Princip "liberalnog" feminizma suprotan je principu "rodnog" feminizma. Princip "liberalnog" feminizam je "meritokratija". Princip "rodnog" feminizma je ženska privilegovanost.
Preporuke:
20
10
26 subota, 08 mart 2014 22:27
fristajlo
Ženama na položaju i funkciji se lakše manipuliše, poslušnije su i lakše ih je zastrašiti. Otud vetar duva.
Fizička pretnja je najstarija pretnja, arhetip, primalni instinkt.
Žene su tu i biološki i psihološki podložnije, i ranije "popuste".
Još 1956. godine grupa psihologa u SAD su došli do tog otkrića opsežnim istraživanjem u ozbiljnom naučnom poduhvatu, a tada i počinje "feministička" histerija na zapadu, a ovu temu obrađivao je kod nas prof.dr Nikola Rot, negde 70-ih...
U TV seriji "Ljudi sa Menhetna" nešto se govorilo i o tome, a i zbiva se u to doba. Odlična serija, sa više nivoa; meni je upalo u oči kako su provlačili sve vreme lukavo diktiranje trendova...
Preporuke:
20
6
27 nedelja, 09 mart 2014 01:55
mirjana
Žensko sam, studirala sam tehniku, zanima me politika i imam čvrste i nepokolebljive stavove.
Sa autorom teksta, pak, ne bih volela ni da se sretnem.

Laku noć.
Preporuke:
17
27
28 nedelja, 09 mart 2014 02:36
Alex
Ukoliko je autor pripadnik starije generacije,određeni stavovi se mogu i razumeti(kao i činjenica da je rođen na brdovitom Balkanu,gde je pored surovih uslova za život dugo dominirala i jedna retrogradna civilizacija čiji je uticaj od skoro pet stotina godina ostavio kulturološke obrasce od kojih se,do današnjih dana,nažalost,nismo oslobodili).Zašto je prećutano da postoje životinjske vrste gde dominiraju isključivo ženke? Slonovi, kitovi Orke, delfini, pčele, Bonobo majmuni.Inteligentne vrste.Matrijarhat na delu.
Žene na Zapadu su i te kako zastupljene u rudnicima.U pitanju su visoko tehnološki razvijene zemlje.Npr. http://www.wimcanada.org/welcome.html Ili www.womeninmining.org/.Ne bojimo se mi rada u rudnicima.U eri robotike i elektronike,ni ratovanja nam nisu strana.Ko je u Srbiji prehranjivao porodice dok su muškarci ratovali i ginuli?
Muškarci psihički jači?Šalite se.Imate fizičku prednost i to je jedini argument na vašoj strani.No,”snaga klade valja”.
Preporuke:
11
12
29 nedelja, 09 mart 2014 02:39
Alex
... Zašto 30% žena u politici?Zato što moramo da se borimo za one segmente gde smo prepuštene same sebi.Žene,u pojedinim delovima Zemlje,tretiraju gore nego životinje.Guraju ih u brak sa 9 godina,siluju,muče,zatvaraju za vreme ciklusa,ženski fetusi se abortiraju.U našoj zemlji je samo u toku prošle godine ubijeno oko 40 žena od svojih partnera.Koliko siročića su ostavile za sobom?Koliku kaznu služe silovatelji?A pedofili?
Ne, naravno da niste u pravu. Mi ćemo nastaviti našu borbu, zbog nas i zbog naše dece za koju živimo.Vi, gospodo,osmislite svoje živote,i ostavite nas već jednom da slobodno dišemo!
S postovanjem,
Alex

P.S. Bravo Mirjana!
Preporuke:
12
11
30 nedelja, 09 mart 2014 09:34
el ninjo
seksualna revolucija je propala zato što su intelektualci držali stvar u svojim rukama. tako će da bude i sa rodnom revolucijom.
Preporuke:
10
4
31 nedelja, 09 mart 2014 10:09
Nemanja Vlahović
Želim da naglasim, obožavam žene, ali prezirem feministkinje. Potpuno je ispravno da žene budu jednakopravni sa muškarcima, ali nikako ne treba da učestvuju u društvenom životu na isti način kao muškarci. Uloga žene u zdravom, normalnom društvu je sasvim drugačija. Feminizam je sredstvo (jedan od sredstava) za razaranje tradicionalnog poimanja društva, porodice, braka, morala, religioznosti. U društvenom životu postoje muške i ženske uloge. Ženske uloge nisu manje vredne, mislim da bi u zdravom (savremenom) društvu uloga majke trebalo da bude najviše vrednovana uloga. Muž, otac je glava porodice, žena, majka je na čelu domaćinstva. Posao profesionalnog političara je klasičan primer muške uloge. U mojim očima žene u toj ulozi su sasvim neprirodna pojava, rekao bih „muškarci u ženskoj koži” (A.Merkel, H.Klinton i druge). Politika je teška, nemilosrdna borba, danas na žalost uglavnom i nemoralna, prljava, odvratna borba za vlast. Prave žene u tome ne treba da učestvuju.
Preporuke:
15
10
32 nedelja, 09 mart 2014 11:19
Peđa
Cilj feminzma nije ravnopravnost polova(rod je ideološka glupost), već da konstantno propagira za više prava i privilegija za žene. Jednaka prava su davno dostignuta.
Ne postoji nikakva zakonska prepreka da žena glasa na izborima ili poseduje imovinu ili da se bavi kojim god poslom želi ili da bude birana na neku funkciju. Ali činjenica da imam pravo na nešto ne znači da ću obavezno to nešto i da postignem. Kvote nemaju nikakve veze sa ravnopravnošću već su najobičnija privilegija za žene.
Stalo se citiraju statistike po kojima žene prosečno zarađuju manje od muškaraca. Razlog za to nije diskriminacija već činjenica da žene generalno imaju različita interesovanja i različite prioritete pri zapošljavanju. Npr. žene češće biraju da budu ušiteljice i radnice na šalteru nego inženjerke i rudarke. Neko koga ne interesuje tehnika svakako neće studirati neki tehnički fakultet (interesovanja), a neko kome je beѕbednost na radu prioritetnija od zarade neće konkurisati za posao u rudniku(prioriteti).
Preporuke:
16
7
33 nedelja, 09 mart 2014 13:18
Peđa
Aleks, silovanje i pedofilija su krivična dela kao što su uvek i bila. Na tom zapadu koji ti se izgleda toliko sviđa muškarci su žrtve silovanja češće nego žene, ali na tu činjenicu nećeš naići u feminističkim statistikama koje biraju da ignorišu silovanja u zatvorima i silovanja kada je silovatelj žena. Takođe žene pedofili se ne kažnjaavaju, ima poprilično mnogo slučajeva pogotovo u SAD kad učiteljice imaju seksualne odnose sa svojim učenicima. U slučaju porodičnog nasilja postoji potpuna simetrija između polova u smislu ko je počeo sa nsailjem ali i to se ignoriše i ismejava, ha ha ha bije te žena.
Ne radi se o sposobnosti za rad u rudnicima, već o tome da li je neko voljan da se time bavi. Ali žene u velikoj meri to izbegavaju.
Tačno u eri robotike i elektronike ne mora u ratu da se vitla 20kg teškom sekirom pa fizička snaga nije uvek knjučna. Ali opet ne radi se o sposobnostima već o tome da li je neko voljan da se time bavi.
Preporuke:
12
9
34 nedelja, 09 mart 2014 13:54
Peđa
Aleks, u delovima planete koje spominješ žene su u vrlo lošem položaju, ali i muškarcima nije preterano lako. I dečaci se guraju vrlo mladi u brak, i forsirani su da rade vrlo mladi a i često im se stavi puška u ruke pa se teraju da idu u rat za nekog trenutno moćnog ludaka. To nije problem specifičan za žene.
U kom su to segmentu žene prepuštene same sebi? Ukoliko želite da uđete u politiku, osnujte novu ili se učlanite u postojeću partiju pa se kandidujte na izborima. Sve od toga vam je dozvoljeno ali vam uspeh nije garantovan kao što nije ni muškarcima.
Nastavljate borbu zbog "vaše" dece? Borbu za šta? Šta to žene nemaju a trebalo bi da imaju? Obožavam argumente ovog tipa:"O molim vas mislite na decu!". Ta deca su jednako deca muškaraca i žena, mada naravno što se zakona tiče otac se često tretira samo kao bankomat koji sem obaveze da plaća alimentaciju nema nikakva prava.
Ravnopravnost znači jednaka prava i jednake mogućnosti u radu i životu, a ne garantovan jednak ishod za sve.
Preporuke:
12
6
35 nedelja, 09 mart 2014 15:03
Radgost
Mnogoboštvo i jednoženstvo-tu sam-"zaostao i zatucan"
i suprotnost
Jednoboštvo,i to transcedentno,i mnogoženstvo-nisam tu-moderan kosmopolita.
I da,u toku je nametanje i širenje monoteizma i poligamije.Oružjem i šarenim papirićima.
Preporuke:
3
3
36 nedelja, 09 mart 2014 15:24
Alex
Postovani Pedja,
oslobodjenje zena iz potlacenog polozaja je vremenski vrlo kratko.To su tek tri generacije.Dajte nam malo vremena, pa ce mozda porasti interesovanje i za rudnike ;).Za ratove verovatno nece,i ne treba.Mi treba da ostanemo miroljubiva bica pogotovo u eri kada jedan pritisak na dugme moze da izbrise celu planetu.Zapravo to ide u prilog tezi da zene treba da budu politicki aktivne.Civilizacije gde su zene imale ulogu u politickom zivotu su bile napredne civilizacije.Nije to fenomen 21.veka.Vizantijom su vladale cak tri zene:Irina iz Isavrijske dinastije,Zoja i Teodora iz Makedonske.
Mada smo dosta svojih prava izboksovale(niko nam ih nije poklonio,uprkos raznim teorijama zavere),ostaje borba protiv nasilja u porodici i borba protiv siledzija i pedofila i borba protiv siromastva.Ne borimo se protiv muskaraca i njihovog prava na potomstvo.Nema nista lepse nego kada otac voli svoje dete i kada mu je posvecen.Podrzavam da otac ima jednaka prava kao i majka!
Preporuke:
10
5
37 nedelja, 09 mart 2014 15:25
Alex
Vasi argumenti za zene pedofile ne stoje.Kriminalistika kaze da tek 1% zena ima sklonosti tog tipa(mada je i 1 jedinka previse,ali bolest ne bira).Zene ubice i siledzije cine 5% ukupnog bilansa nasilja.I to je previse za samo nasilje,ali je nedovoljno da pravite paralele o sklonostima nasa dva pola.
Da sumiram:nase okruzenje je jos uvek agresivno,nasilno i prepuno predrasuda(da ne upotrebim izraz sovinisticko).Ukoliko se u takvom okruzenju zene(i svi pojedinci oba pola koji nemaju rodjacko – kumovsko – ortacku pozadinu odgovornu za negativnu selekciju)ne ohrabre da se bore za sta god one smatraju da im moze poboljsati kvalitet zivota,onda je nasa kultura osudjena na dekadenciju.”Afrodizijacko motivisana zelja za vlascu” (fuj!!!) je totalno aut!Pecinski ljudi treba da se vrate u pecine.
Pozz, Alex
Preporuke:
10
6
38 nedelja, 09 mart 2014 17:17
Peđa
Znate šta Aleks, činjenica da je vaša prababa bila u lošijem položaju u društvu od mog pradede ne znači da treba da imate neke privilegije pri zapošljavanju ili biranju na funkcije ili čemu god (30%). To je cela poenta, neko iznad pomenu meritokratiju, napreduje se po zaslugama.
Ja ne sporim pravo ženama da učestvuju u političkom životu nek ih u vlasti bude i 100%. Činjenica je da su razne civilizacije kroz istoriju imale za vladare žene koje su te civilizacije unapredile. Ali kroz istoriju je bilo i žena koje su iza sebe ostavile pokolj. Da li je neko dobar ili loš vođa, osvajač ili mirotvorac itd. nije ni na koji način povezano sa time da li taj neko ima vaginu.
Što se tiče žena pedofila i silovatelja ima ih manje, ili jednostavno manje njih biva uhapešeno i osuđeno. Slično i za nasilnike i ubice. Psihopata ima svugde. Ne pravim nikakve paralele, ali tretman tih pojava je bitno drugačiji kada je u pitanju žena nego kad je u pitanju muškarac, bilo kao žrtva ili izvrpilac nasilja bilo kog tipa.
Preporuke:
10
9
39 nedelja, 09 mart 2014 18:05
Peđa
Tačno društvo nam je agresivno i nasilno i puno predrasuda, ali to nije specifično usmereno protiv žena. Ukoliko će kvota od 30% ženama poboljšati kvalitet života, možda će ta ista kvota biti problematična za nekog muškarca koji ostane bez posla zbog toga. Svakako isto važi i u obrnutom slučaju. Takve stvari dovode do konflikta, a ne do boljeg stanja u društvu.
Faktori treba da budu: obrazovanje, iskustvo, stečene veštine, dosadašnji uspeh u radu, preporuke ranijih poslodavaca, spremnost da se prihvat neki uslovi rada kao rad na terenu itd. A ne to da li trenutno na spisku zaposlenih ima 30% žena ili neki drugi ideološki definisan procenat. Efekti kvota na privredu a i na društvo kao celinu su jednako loši kao efekti nepotizma.
Sve najbolje.
Doviđenja
Preporuke:
9
6
40 nedelja, 09 mart 2014 18:40
Shadow
@Peđa

Lepo ste elaborirali problematiku. Da li ste i shvaćeni? Sumnjam!
Žene pristaju na manju platu, zbog toga manje i zarađuju. Promenio sam nekoliko firmi i ovo pričam iz iskustva. Lakše im je naređivati, ne bune se, prihvataju gomilu glupih zaduženja koja nisu u opisu radnog mesta, počev od krpe, pa preko metle do flerta sa poslodavcem...

Kvalitet koji nude prilikom zapošljavanja je osmeh, dekolte, noge i slično sranje. Naravno, nisu sve iste, ali mnoge koriste prevashodno svoje vizuelne atribute za napredak i probijanje.
Čemu onda još i 30% garantovanog udela, kada svako ima svoje kvalitete kojima dolazi do posla, mi muškarci na suvi kvalitet, a žene vizuelni arsenal + znanje, što ih u startu stavlja u bolji položaj!
Preporuke:
7
13
41 nedelja, 09 mart 2014 18:51
žena
Treba samo napomenuti da je Vladislav Đorđević iz Dveri i da ta stranka ovako vidi žensko pitanje.Ženama na položaju i funkciji se lakše manipuliše, poslušnije su i lakše ih je zastrašiti. Otud vetar duva.Ovo je neistinito i smešno. Što je čovek na višoj poziciji ona/on je nezavisnija i svojeglavija, takvim ženam je mnogo teže manupulisati i naređivati nego nepismenim i nezaposlenim.
Preporuke:
12
8
42 nedelja, 09 mart 2014 18:52
Shadow
I da, zaboravih najbitnije, toliko se mrze međusobno da same žene nikada neće glasati za drugu ženu već radije za muškaraca
Preporuke:
10
12
43 ponedeljak, 10 mart 2014 10:49
dete
S obzirom na psiho-fizičke karakteristike muškaraca (npr. izdržljivost, posebno u politici) mogli bi da učestvuju sa svih 100 odsto u prostituisanju.
Preporuke:
5
3
44 ponedeljak, 10 mart 2014 11:38
maja
Dakle, preterali ste. Tacno se vidi i da nije bilo potpisa da je ovaj tekst pisao muskarac. Vredjate nas ovim tekstom. Ja nisam feministkinja i ne volim sto "evropske vrednosti" haraju nasim narodom ali problem je u muskom shvatanju feminizma. vi mislite da svaka zena koja zeli nesto malo svojih prava zastupa feministicki pokret koji je stvarno stran vecini nas.ne vidim da bilo kom muskarcu smeta sto mu zena donosi novac u kucu a smatra se normalnim da pored svog min 8-casovnog posla, u kuci zasuce rukave i buide kuvarica, kucna pomocnica, bebi siterka. zasto se ne uvede kvota od 30% udela muskarca u svim ovim poslovima? hajde junaci pisite o tome.zasto bi bilo kojoj zeni smetalo to "vodoinstalaterka" ili "djubretarka"?! pa vecina nas sve to i radi u kuci dok vi koji ste alergicni kada se pomenu zenska prava po ceo dan se druzite sa foteljom i daljinskim upravljacem.jako ste me uvredili i uznemirili ovim tekstom.majka, zena i "inzenjerka"
Preporuke:
11
4
45 ponedeljak, 10 mart 2014 11:54
maja
a tek kada citam komentare, ne verujem. pa imate li vi ljudi majke i zene? bas lepa reklama za pokret dveri a zelela sam da glasam za njih, mislila sam evo grupe koja se zalaze za porodicne vrednosti. ovakve stvari vode u porodicno nasilje jer zena , jelte, nema ista prava kao muskarci a muskarac ima sva prava nad zenom. bas razocarenje ali mi je drago sto ste se razotkrili.
Preporuke:
13
6
46 ponedeljak, 10 mart 2014 13:20
Shadow
@Maja, @Žena

Očigledno je da uopšte ne čitate sa razumevanjem ni tekst autora, a ni kritike. Majo, sama kažeš da žena zarađuje, a opet mora kući da pere, pegla, čisti, a lenčuga drži samo daljinski. To je poenta i autorovog teksta, a i mojih komentara; popustljivije ste, lakše vas je izmanipulisati i ne umete ni u porodici da se izborite za svoja prava iako imate sve potrebne mehanizme. Naterajte osobu pored vas da podeli obaveze i videćete da će i druge stvari u javnom životu doći na svoje mesto. Ja lično aktivno učestvujem u svim kućnim obavezama, s tim što sam pranje sudova preuzeo na sebe iz prostog razloga što moja draga ima slabe nokte, pa ne bih da ih dodatno upropašćava. Znam da zvuči naučnofantastično, ali to je činjenica. Svi muškarci (bar oni pravi) poštuju ženu, i činjenicu da ona daje život, ali budite malo i vi realne, pa razmislite o tome da li je fer i normalno nekom gratis garantovati 30% samo zato što pripada jednom od polova? U životu sve treba zaslužiti!
Preporuke:
7
4
47 ponedeljak, 10 mart 2014 14:10
maja
glupo je da se raspravljam sa nekim preko komentara ali odgovoricu samo sada.sta god da kazem neko ce izvuci pogresne zakljucke. dakle,branite i postujete zene a vec prvom recenicom mi stavljate do znanja da ne razumem tekst.sta iz toga treba da zakljucim? mozda ga Vi ne razumete? tekst jasno kritikuje to sto je zenama "dato a nije zasluzeno" tih 30% u politici (sto je po meni ponizavajuce i licemerno i radi se samo radi zenskih potencijalnih glasaca a zene u politici imaju ulogu ukrasa)a sto ne rade i neke "teske muske poslove".a kako se to zasluzuje i cime su muskarci zasluzili?a ko kaze da zene ne rade sve ove poslove? da li znate da poslodavci nece da cuju za zene na odredjenim poslovima?da se izborimo u porodici-mozemo ako cemo da rasturimo porodicu. razlog:nas mentalitet. da se izborimo u politici:a ko ce slusati zenu? razlog:nas mentalitet.Vi se mozda trudite da podelite poslove ali nesto je jace od vas-vaspitanje i mentalitet.
Preporuke:
9
8
48 ponedeljak, 10 mart 2014 14:24
Shadow
@Maja
Moje vaspitanje i mentalitet, su zaslužni što se protivim unapred definisanim kvotama? Raspodela funkcija po ključu nije dobra koja god skupina bila u pitanju. Umesto reč žena, ubacite reč muškarac, odredite kvotu, neka je 25%, pa mi recite da li bi to bilo fer za bilo koji posao?
Što se tiče rasturanja porodice, apsolutno se slažem da sve što je trulo treba i rasturiti. Ako vaš dragi ne shvata da treba da podeli sa vama poslove, jer na taj način pokazuje ljubav i poštovanje prema vama, nije mu ni mesto pored vas.
Neću vas više uznemiravati. Pozdrav
Preporuke:
5
5
49 ponedeljak, 10 mart 2014 21:09
Draško
Vladislave, gde se uhvati ove teme sad pred izbore. Jedino što može koliko-toliko da popravi stvar je da napišeš da si član SNS!
Preporuke:
10
1
50 utorak, 11 mart 2014 04:42
Dobronameran
Poštovane dame, sestre, majke...
Razumem nezadovoljstvo ovim tekstom koji je vidan u iznetim komentarima koje ste ovde iznele. Ne želim da budem advokat autora, ali sam se zainteresovao za njegov lik i delo i pronašao jedan kratak intervju na ovu temu. Mislim da je njegov ton mnogo primereniji raspravi na temu feminizma i rodne ravopravnosti, od tona kojim je napisao ovaj svoj članak objavljen i na NSPM. Predlažem da ga pročitate (http://www.dverisrpske.com/sr/za-dveri-pisu/saradnici/195-vladislav-djordjevic/4778-milica-nenadic-sta-je-feminizam-danas.html)
Čini mi se da smo u ovom vremenu svi prilično ostrašćeni i previše komuniciramo indirektno, dopisujući se posredstvom interneta. Priznaćete da to komunikaciju lišava najbitnijih elemenata(pogleda, mimike, akcenata, boje glasa, mirisa...)koji joj daju pun smisao. Tako umesto da se približavamo sve se više udaljavamo.
Svima nam želim manje kuckanja, a više razgovora!
Preporuke:
2
2
51 utorak, 11 mart 2014 09:39
Neko ko pažljivo čita
dakle,branite i postujete zene a vec prvom recenicom mi stavljate do znanja da ne razumem tekst.
A to je nepoštovanje, kada ti neko kaže da nešto ne razumeš? U tome je suština problema, ove što se zalažu za kvote razmišljaju isto kao i vi, žena nije ravnopravna sa muškarcem, nego nepogrešiva, savršena, i ako joj se prigovori za bilo šta, to je muški šovinizam. Otkrili ste se, uprkos pokušaju da budete umereni.
Preporuke:
4
5
52 utorak, 11 mart 2014 15:50
žena
A to je nepoštovanje, kada ti neko kaže da nešto ne razumeš?

Naravno da jeste nepoštovanje, najčešće udruženo sa snishodljivim obraćanjem i ciljem da se u nedostatku argumenata sagovornica omalovaži. Kada nekome kažeš da "ne razume" dovodiš u pitanje njegovu/njenu inteligenciju i postavljaš se u poziciju neprikosnovenog autoruteta. Osobe u takvim pozicijama ne mogu da argumentovano i ravnoprano razgovaraju.
Inače smtram da treba što više naglašavati da je gospodin Vladislav Đorđević verni saborac Dveri i da su njegove sjajne kolumne i stavovi osnova ženske politike te stranke.
Preporuke:
2
1
53 utorak, 11 mart 2014 16:18
Neko ko pažljivo čita
@žena
Ako ne razumeš ono što ti kažem, reći ću ti da ne razumeš, ako u tome vidiš nepoštovanje, onda imaš ozbiljan problem sa samopouzdanjem. Te fore da neko ne sme da ti kaže nešto onako kako jeste, nego onako kako si ti umislila, je jedan od vidova perfidne manipulacije i samim tim psihičkog maltretiranja, kome su žene vrlo sklone. Umesto odgovora na suštinu, uhvatiš nekoga za nebitan detalj i vrtiš ga dok ne zaboravi ono o čemu je govorio i na šta ne želiš da odgovoriš, nego ga postavljaš u situaciju da se brani od forme koja se tebi ne dopada. A jedini problem je što ti se ne dopada da tvoja nije poslednja, i tim vrtenjem oko forme razgovora bacaš sagovornika na patos, kao zavrtanjem ruke u aikidu. Takvo manipulisanje i nadmudrivanje je osnovno žensko oružje u borbi za ono na šta mislite da imate pravo, i kada se manipulacija razotkrije, onda neke od vas u nastupu agresije pišu besmislice tipa "ne razumeš" je nepoštovanje.
Preporuke:
3
2
54 utorak, 11 mart 2014 16:54
žena
@Neko ko pažljivo čita
Ti nisi sposoban da proceniš da li neko razume ili ne. Odakle ti ideja da imaš kapacitete za tako složen proces? Očigledno je da znaš da se baviš jedino generalizacijama.
Nemaš argumente, i očekuješ da sagovornice mirno trpe omalovažavanje?
Preporuke:
1
3
55 utorak, 11 mart 2014 16:59
Shadow
@žena
je klasičan trol koji blati Dveri. Otud i takav nick da skrene pažnju na sebe kao predstavnika (u pitanju je muškarac, a ne žena)jednog roda i uz to je poprilično nemušt u izražavanju i sklon vređanju jer mu promišljanje ide malo teže, gotovo nikako
Preporuke:
3
3
56 utorak, 11 mart 2014 17:11
Neko ko pažljivo čita
@žena:
A odakle tebi ideja da procenjuješ moje kapacitete i da li imam argumente? Zar to nije upravo to, "ne razumeš", samo drugačije rečeno, "ispod žita"? Zar to nije nipodaštavanje, upravo po tvojoj spin filozofiji? Upravo si potvrdila moju prethodnu poruku, hvala. Naravno da imam kapacitete da procenim da li razumeš ono što sam ti rekao, jer ja znam šta sam hteo da kažem, a ti ako to nisi shvatila, naravno da ću to primetiti i da ću ti reći.
@Shadow: klasičan trol, ali ne bih rekao da je muško, suviše se zapetljava oko pojmova tipa "nipodaštavanje", jako omiljenog manipulatorkama. Zato se i upuštam u odgovaranje, jer takve treba razotkriti, upravo zbog normalnih žena koje nisu u ratu sa samima sobom, pa samim tim ni sa muškarcima.
Preporuke:
3
2
57 utorak, 11 mart 2014 19:05
Srboljub
Malo kasnim.
Da li se borkinje za ravnopravnost bore i za promenu pravila "Prvo žene i deca" u "Prvo deca" ?
Baš bi ih voleo čuti da se i tako zalažu za ravnopravnost.
Preporuke:
3
1
58 utorak, 11 mart 2014 20:35
drJela Bisic
Postovani g.Djordjevicu,u vasem clanku imate dve ideje: 1.da je pozitivna diskriminacija,izrazena kroz kvote(bilo koje-u ovom slucaju za zene)nepozeljna, suprotna demokratiji, neproduktivna i da to treba ukinuti. Sa ovim se, manje-vise slazem. Unapredjenje polozaja neke grupe(ili individue)ne treba vrsiti sa kraja-vec sa pocetka. O ovome bih kasnije. 2.Vasa druga teza je da su zene, takve kakve su, bioloski, genetski, predodredjene da budu manje zastupljene u politici, kao sto su manje zastupljene u rudarstvu, djubretartstvu, inzinjerskim profesijama i sl. Vi pri tom spajate u jedno fizicku snagu i sposobnosti, sa mentalnim/karakternim sposobnostima i osobinama,i smatrate da kome je data snaga-data mu je i intelektualna superiornost.(Pod 2.,"..da li za dominaciju muskaraca u politici takodje postoje izvesni psihofizicki razlozi..") Tacnost ove teze dokazujete postojanjem alfa-muzjaka u zivotinjskim coporima, smatrajuci, dakle, da je ljudskom rodu urodjeno da zivi u coporu,...
Preporuke:
3
2
59 utorak, 11 mart 2014 20:36
žena
@Shadow
Kako blatim Dveri?
Gospodin Vladislav Đorđrvić je 176. na poslaničkoj listi Dveri, njegove kolumne se objavljuju na sajtu Dveri, od svih Dverjana on se najviše bavi ženskim pitanjem. Zašto mislite da je naglašavanje njegove političke pripadnosti Dverima blaćenje Dveri?
Preporuke:
4
2
60 utorak, 11 mart 2014 20:37
drJela Bisic
...patrijarhalnom, gde postoji hijerarhija muzjaka. U takvom coporu, uvodjenje zena u hijerarhiju remeti prirodan red stvari."Muskarac je fizicki superiorniji od zene:u PROSEKU je visi i krupniji, a to su u politici znacajne prednosti." Da li mislite da se samo ljudi zeljni vlasti i dominacije bave politikom? Iako je na nasoj politickoj sceno ovo vrlo cesto(uvek?)slucaj-ne mogu da zamislim da tako mora da bude(i da tako treba da bude) Zar ne postoje vladari koji vladaju radi naroda, da mu ucine zivot boojim? Zar na nasoj poitickoj sceni ne postoji ni jedna partija, ni jedna osoba, koja se bavi politikom iz razloga koji nema veze s vlascu, dominacijom i sl.?
Preporuke:
2
2
61 utorak, 11 mart 2014 23:02
drJela Bisic
Sto se tice stiklica na prvoj prilozenoj fotki, ona pokazuje 2 stvari:1. doticna vojnikinja ne ume da se obuce prikladno.Ova obuca nije ni za odlazak na pijacu,vukuci kese i cegere moze lako da se iskrene noga i zavrsi u gipsu 2. jos vaznije:izgleda da nasa slavna vojska vise ne daje obucu uz uniforme. Mozemo onda da se vratimo onim cuvenim opancima od svinjske koze(uzima se koza sa ledja,jer je najdeblja,za one koji su to zaboravili/nisu naucili).(Ovo ako,obzirom na stanje u poljoprivredi,jos imamo svinja.Ako ne-uvozimo opanke iz Kine)
Preporuke:
2
2
62 sreda, 12 mart 2014 13:08
Shadow
@Žena

Mišljenje se bazira na činjenici da ste u komentarima istakli njegovu pripadnost organizaciji Dveri, umesto da ste se fokusirali na komentarisanje sadržine članka.

Probaću ovako da pojasnim moj stav da žene treba da se izbore svojim ponašanjem za ravnopravnost, a ne kroz zakonske regulative.
Npr, odnos majki prema sinu i prema ćerki nikada nije isti. Znate na šta mislim i znate kako se to manifestuje u svakodnevnom životu. Ko je tu kriv? Ko zapravo favorizuje muškarce od malena? Majke. Stavljaju ih na pijadestal i obožavaju, što se naravno kasnije odražava kroz njihov odnos prema ženama. Naučite decu (mušku) da poštuju žene, pa će se i svet menjati u tom pravcu.

@za dr. Jela
Vaš komentar koji izdvaja 2 ključna pitanja je konačno konstruktivna kritika članka. Sa drugom tezom se takođe slažem da je krajnje neumesna jer nas svodi na životine kod kojih dominira isključivo sirova snaga.
Ipak, sa autorom se slažem da jesmo jednaki, ali nismo isto i to treba imati u vidu!
Preporuke:
2
3
63 sreda, 12 mart 2014 21:45
drJela Bisic
Za Shadow:Poznato je valjda svima, pa ne moram da budem dosadna i da se ponavljam, da Srpski narod smatram moralno palim i propalim, i da to smatram za osnovni uzrok sadasnjeg stanja. Moralno su pali i muskarci i zene, vecina(ne kazem svi), a od strane vlasti(a i stranog faktora, medjunarodnog okruzenja i sl)propagira se zivotni stil i pogled na svet koji su...Ovo se odvija vec nekoliko generacija, a rezultati se vide po drustvenim bolestima od kojih boluje srpsko drustvo. Mi smo primitivno drustvo, i stav srpskog drustva prema zeni je uvek bio diskriminatorski. To nije moglo i ne moze da donese nista dobro, i razliciti vidovi ispoljavanja te diskriminacije, menjaju se-a nenormalno stanje drustva ostaje isto. Nevaspitanje i muskaraca i zenas dostiglo je u nasem drustvu karikaturalne srazmere. Baba, koja jedva drzi glavu, shtrika, da bi unuk imao za cigare i sedenje(blejanje)u kaficu sa istim takvima. Nasim ljudima nedostaje radno vaspitanje, izmedju ostalog. Da se ovo...
Preporuke:
3
1
64 sreda, 12 mart 2014 21:50
drJela Bisic
...moralno posrnulo drustvo popravi treba vremena, bar 2-3 generacije, pa sam skepticna kada je rezultat u pitanju. U drustvu nema volje da se na tome radi, a biolosko propadanje nacije daje vise sansi za njen nestanak nego za popravak. O biologistickom shvatanju ljudskog drustva, koje autor zastupa(i po tome je poznat)nema potrebe govoriti-ono je netacno, pored toga nanosi politicku stetu, jer se, opravdano smatra kao misljenje i stav ljudi odredjene politicke opcije, sto(valjda?)nije tacno. Politicki istomisljenici, koji sa autorom dele druge politicke stavove, a po ovom se ne slazu, treba, medju sobom, kao civilizovani ljudi, i zrele politicke licnosti, ovo pitanje da rashciste. U suoprotnom svako ima pravo da smatra da se svi oko ovog pitanja slazu. A sada o glavnom-o kvotama.Kvote su nedemokratske, i imaju za opravdanje da lece bolesti demokratije(nedemokratskim metodom)Uvek su pogresne-jer dolaze na kraju nekog procesa. U Jordanu imate te iste "zenske kvote"i one se koriste da...
Preporuke:
1
1
65 sreda, 12 mart 2014 21:51
drJela Bisic
...se, sa malim bropjem glasova, proguraju u parlament odredjeni kandidati. U vecini nisu nikakve borkinje za zenska prava-vec naprotiv. Tako ce biti i sa (svim)kvotama u nasem politickom sistemu. Kandidatkinje ce biti iskoriscene(zloupotrebljene)da se sa malim brojem glasova, preferencijalno, proguraju kandidati. Necu ovde i sada da vam objasnjavam matematiku ovog brojanja glasova, i ekonomisanje brojem biraca. Mozda sve to i inace znate. Problem zenske nezastupljenosti(u poitici, i nekim drugim sferama)(koja je rezultat diskriminacije)resava se tako sto nema diskriminacije. Ukinete diskriminaciju, pravilno vaspitate generacije, i posle 2-3 generacije mozete da imate neke rezultate.
Preporuke:
1
2
66 četvrtak, 13 mart 2014 00:57
drJela Bisic
Nedemokratske kvote za lecenje bolesti demokratije lice na poznatu(Hercegovacku)poslovicu:"Na ljutu ranu-ljuta trava".Stalno ju je koristio i A.Pavelic.(Pavelici se prezivaju po Pavelu,ucesniku(prezivelom)Kosovske bitke.Majka mu se zvala Ruza,i,do udaje bila pravoslavna.Da li je,Boze, imao ujake?)
Preporuke:
1
3

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner